Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

 

Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, drogą elektroniczną na adres: sklep@grykooperacyjne.pl


W zgłoszeniu Klient opisuje powód reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wpływu maila do skrzynki pocztowej sprzedawcy.

 

 

ZWROTY

 

Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.r.poz. 827 ze zm.), zwrot zakupionego towaru w sklepie internetowym jest możliwy w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Produkt nie może być otwarty, ani w żaden sposób uszkodzony.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Prosimy o przysłanie maila informującego o zwrocie, wraz z nr konta (i nazwiskiem właściela), na które Sprzedawca ma przelać zwracaną kwotę.

 

Zwracany produkt wraz z dowodem zakupu należy kierować na adres (przesyłką lub osobiście):
e-Biznes Katarzyna Kryda
ul. Sarmacka 13 m 57
02-972 Warszawa